Z okazji 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości oraz ogólnopolskiej imprezy "RzeczpospoCzyta" 9 czerwca nauczyciele bibliotekarze z budynku A i B zorganizowali „Wyjątkową Sobotę w Bibliotece Szkolnej”. W tematykę imprezy uczestników wprowadziła projekcja „Animowanej historii Polski” Tomasza Bagińskiego w sali kinowej budynku B. Po projekcji uczestnicy zostali podzieleni na 4 zespoły, które zmierzyły się ze sobą w następujących zadaniach:

WYJAZD KLASY IV B NA JARMARK BOŻONARODZENIOWY DO TORUNIA

14 grudnia 2018 roku uczniowie klasy IV B wybrali się na Jarmark Bożonarodzeniowy do Torunia.  Dla dzieci  organizatorzy  przygotowali  moc  atrakcji. Razem ze skrzatami uczniowie mieli możliwość  wzięcia udziału w warsztatach wypieku i zdobienia pierników choinkowych,  tworzenia wyjątkowych ozdób świątecznych- kartek  z życzeniami. Wysłuchaliśmy również  opowieści i bajek o świętach Bożego  Narodzenia.

7 czerwca 2018 roku nasze klasy pojechały na wycieczkę krajoznawczo-turystyczną do Inowrocławia i Kruszwicy. Pogoda nam dopisała, świeciło słońce. Najpierw zwiedziliśmy Park Zdrojowy i słynne Tężnie . Potem udaliśmy się do Kruszwicy. Odbyliśmy rejs statkiem „Rusałka” po jeziorze Gopło. Potem weszliśmy na taras widokowy na Mysiej Wieży. Wcześniej poznaliśmy legendę o Królu Popielu i wszędzie wypatrywaliśmy myszy , które się tam ukryły.

6 czerwca 2018 roku  nasza klasa 5b wraz z wychowawczynią i Panią Żanetą Piotrowską-Sas wybrała się na wycieczkę do kina. Familijny film pt."Wyszczekani" mile nas zaskoczył wartką akcją i mnóstwem śmiesznych scen. Bawiliśmy się świetnie, co widać na załączonych zdjęciach. Po seansie udaliśmy się na pyszne lody. Już planujemy następną  wycieczkę do kina w październiku.

Uczniowie klasy 5b z wychowawcą K.Ślefarską

11 maja klasy Ia i Id spędziły swój pierwszy biwak w szkole pod hasłem „Ekologia wśród nas”. Pożegnaliśmy się z rodzicami i zaczęliśmy świetną i niezapomnianą zabawę.  Wykonaliśmy stroje ekologiczne na pokaz mody, ponieważ rano zaprosiliśmy rodziców na obchody Dnia Rodziny i chcieliśmy się pięknie, kolorowo zaprezentować. Bawiliśmy się w gry zespołowe, tańczyliśmy na dyskotece oraz wieczorową porą przy świetle latarek zwiedzaliśmy szkołę. Gdy emocje już opadły poszliśmy spać.

21 maja 2018 roku klasa 3 b wraz z wychowawcą zwiedziła Galerię Sportu Bydgoskiego, mieszczącą się na terenie Stadionu "Zawisza". Dzieci miały okazję poznać różne dyscypliny sportowe, zwiedzić sale treningowe sportowców, a także dowiedzieć się różnych ciekawostek na ich temat, między innymi tego jak wygląda dieta sportowca.

Spektakl pod tytułem "O psie Kasztanie, który został detektywem" to wzruszająca opowieść o sile przyjaźni, oddaniu i poświeceniu. Uczył młodych widzów szacunku, wzajemnej miłości i odpowiedzialności. Klasy 3g i 3h miały okazję obejrzeć go w wykonaniu aktorów teatru FROM.ART 15 maja 2018 roku w kinoteatrze Adria w Bydgoszczy.

23 maja 2018 roku dzieci z klas 3 H i 3G wybrały się na „Leśną ścieżkę dydaktyczną”. Pan  leśnik był naszym przewodnikiem podczas spaceru po lesie. Opowiadał o roślinach, które możemy obserwować w naszych lasach oraz zwierzętach zamieszkujących tereny leśne. Kiedy już dowiedzieliśmy się, co słychać w lesie, nadszedł czas na pieczenie kiełbasek i wspólne zabawy. Kiełbaski były pyszne, a zabawy wesołe. Pełen zieleni „majowy las” szumem drzew i śpiewem ptaków zaprosił dzieci na kolejną wizytę.

E. Radkiewicz , D. Górkiewicz

21 maja (poniedziałek) uczniowie z kółka podróżniczo- geograficznego oraz chętni uczniowie  z klasy 7c wraz z opiekunami udali się na  wycieczkę krajoznawczo- poznawczą do Żnina i Wenecji.
Na początku wizyty w Żninie nasze kroki skierowaliśmy do jednego z charakterystycznych elementów pałuckiego krajobrazu, a mianowicie udaliśmy w podróż kolejka wąskotorowa.

17 maja klasa 2c wraz z wychowawcą wybrała się na wycieczkę do Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy w Toruniu. Uczniowie wzięli udział w interaktywnej wystawie "Kalejdoskop" połączoną ze ścieżką edukacyjną.  Dzieci  uczestniczyły w interaktywnej lekcji,  następnie zwiedzały pozostałe wystawy.  Uczniowie są bardzo zadowoleni z wycieczki. Wrócili do domu z głowami pełnymi wiedzy.