Od roku szkolnego 2024/2025 legitymacje wydawane będą tylko w formie plastikowej.
1. Dla ucznia klasy pierwszej – rodzice/prawni opiekunowie przesyłają zdjęcie dziecka do wychowawcy klasy oraz na adres biuro@spbb.pl
2. Dla nowego ucznia z klasy starszej – rodzice/prawni opiekunowie przesyłają zdjęcie dziecka na adres biuro@spbb.pl z informacją w treści maila, że jest to nowy uczeń/uczennica
3. Wystawienie pierwszej legitymacji jest bezpłatne.
4. Wystawienie duplikatu legitymacji w przypadku zniszczenia bądź zgubienia dokumentu wymaga dostarczenia do sekretariatu bud. B wypełnionego wniosku wraz z potwierdzeniem płatności. Wniosek w załączniku.
5. Wyrobienie nowej legitymacji ze względu na brak możliwości przedłużenia ważności wymaga dostarczenia do sekretariatu bud. B wypełnionego wniosku wraz z nieważną legitymacją. Wniosek w załączniku.
Przygotowanie zdjęcia do legitymacji:
Przesłane zdjęcie dziecka powinno być zapisane w postaci pliku graficznego w jednym z następujących formatów: JPEG, BMP, GIF, PNG. Zdjęcie powinno być wykonane na jednolitym, najlepiej jasnym tle. Minimalna rozdzielczość zdjęcia: 800×600 pikseli. Dziecko powinno patrzeć prosto w aparat z otwartymi oczami i zamkniętymi ustami. Cała twarz dziecka powinna być dobrze oświetlona i wyraźnie widoczna, nie zasłonięta włosami. Zdjęcie musi być aktualne, najlepiej wykonane w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. Nazwa pliku ze zdjęciem powinna zawierać imię, nazwisko dziecka oraz klasę do której uczęszcza np. anna_nowak_klasa1a.