Polska - godło

SZKOŁA PODSTAWOWA
im. MARIANA REJEWSKIEGO
W BIAŁYCH BŁOTACH

SPBB - logo

"Naszym celem jest rozwijanie umysłów za pomocą nauki i umiejętności, ale także uszlachetnianie serc i dusz."

SZKOLNE FERIE ZIMOWE

 

Ferie zimowe 20 – 24.01.2025r.

Zapisy dzieci na półkolonie 2.12 – 9.12.2024r. lub do wyczerpania miejsc.                                          – MIEJSCA ZOSTAŁY WYCZERPANE

Informacje: 52 381-40-11

Zapisy osobiste lub e-mailowe tylko na podstawie złożonej deklaracji

sekretariat@spbb.pl

W poniedziałek 20.01.2025r. (poniedziałek) rozpoczną się półkolonie zimowe.

Dla 220 dzieci przygotowaliśmy następujące atrakcje:

  • basen,
  •  park trampolin (Jumpin Place), 
  • seans filmowy w Multikinie, 
  • spektakl teatralny w Teatrze Baj Pomorski w Toruniu, 
  • zajęcia z robotyki, 
  • zabawy integracyjne i sportowe

Półkolonie rozpoczynać się będą według zamieszczonego harmonogramu:

poniedziałek/wtorek godz. 8:00

środa/ czwartek/ piątek godz. 9:00

i kończyć się będą o godz. 14:00 każdego dnia.

Uczestnicy półkolonii mają zapewniony dojazd oraz powrót autobusami szkolnymi w godzinach zajęć półkolonii (8:00 – 14:00, 9:00 – 14:00). Jeżeli dziecko korzysta ze świetlicy obowiązuje osobisty odbiór przez rodzica lub osoby do tego upoważnione.

Rozkład jazdy autobusów zostanie zamieszczony na tydzień przed rozpoczęciem półkolonii.

Uczestnicy półkolonii będą mieli możliwość skorzystania ze świetlicy szkolnej przed i po półkoloniach.

Obowiązkiem rodzica/opiekuna prawnego będzie zaznaczenie w deklaracji, czy dziecko korzysta z autobusu szkolnego, świetlicy czy wraca samodzielnie.

Codziennie na zakończenie dnia będzie obiad.

Rozkład grup półkolonii oraz rozkład jazdy autobusów szkolnych pojawi się na stronie szkoły na tydzień przed rozpoczęciem półkolonii.

Wiek dzieci: od 1 klasy Szkoły Podstawowej.

Informacje praktyczne, prosimy wyposażyć dziecko w:

– basen – obowiązkowo ręcznik, klapki,

-park trampolin – skarpetki w cenie (strój sportowy, woda, przekąski),

– na cały okres pobytu na półkoloniach prosimy zapewnić dziecku napoje np. wodę oraz śniadanie.

Prosimy o dokonanie wpłat w terminie 2.01 – 09.01.2025r.

Brak wpłaty w wyznaczonym terminie skutkować będzie skreśleniem dziecka z listy. 

Na jego miejsce zapisana zostanie kolejna osoba z listy rezerwowej.

kwota: 290,00 zł

Numer konta bankowego:

10 8142 1020 0406 3416 2000 0006

W tytule przelewu prosimy napisać: Zima 2025r. imię i nazwisko dziecka oraz klasę